Asystent Biura

Poszukujemy nowej osoby do naszego zespołu na stanowisko Asystenta Biura, którego głównym zadaniem będzie odbieranie połączeń od klientów i przekierowywanie ich do naszych księgowych / doradców.

Pewnie jest to już któreś ogłoszenie z kolei, które przeglądasz. Prawdopodobnie większość z nich jest do siebie bardzo podobna i słabo przedstawiają to, na czym tak realnie będzie polegać Twoja praca. Tym samym wybór, w której firmie będziesz chciał(a) pracować nie jest taki prosty. Aby ułatwić Ci decyzję, czy warto aplikować do naszej firmy, czy też nie będzie to miało sensu w Twoim przypadku, postaramy się przybliżyć Ci najlepiej jak się da, jak będzie wyglądała praca w naszym zespole.  Jakie są nasze wymagania, kim jesteśmy i co możesz zyskać pracując z nami. Na wstępie, poniżej, znajdziesz krótki opis tego jaką osobę chcemy znaleźć na stanowisko Asystenta Biura.

Powinna to być osoba, która szuka pracy dającej stabilność. Pracy w firmie, która podchodzi odpowiedzialne do zatrudnianych osób, czując się zobowiązana do zapewnienia im stabilności i bezpieczeństwa.

Dobrze, aby przyszły Asystent Biura doceniał przyjacielską atmosferę jaka panuje w firmie, oraz sama starała się ją podtrzymywać.

Nie interesuje nas wykształcenie jakie będzie posiadać asystent biura, ponieważ wychodzimy z założenia, że wiedza nabywana na uczelniach jest niepraktyczna i pracując z nami nauczysz się tego co faktycznie przydaje się w praktyce.

Mówimy o uczeniu, ponieważ chcemy dać szansę do stabilnego rozwoju w spokojnym tempie. To znaczy, naszym wsparciem umożliwić aby rola Asysenta Biura nie ograniczała się do odbierania połączeń, a aby mógł również wyszkolić się stopniowo w innych zadaniach, które wymagają dodatkowej porcji wiedzy – w zależności od preferencji i predyspozycji – zadań takich jak pisanie emalii, dbanie o relacje z klientami i partnerami, wykonywanie procedur, które ułatwią pracę innych, tworzenie tekstów, czy prowadzenie konsultacji.

Chcemy względem Asystenta Biura prezentować poważne podejście, gdyż zdajemy sobie sprawę jak ważną rolę pełni w zespole i w jakim stopniu kluczowe dla funkcjonowania firmy są zadania, którymi się zajmuje.

Inaczej podsumowując – szukamy osoby, która będzie poważnie podchodzić do roli Asystenta Biura. Osoby zadowolonej ze swojej pracy i jednocześnie dającej z siebie wiele aby utrzymać odpowiednią jakość. Za takie podejście chcemy odwdzięczyć się byciem z naszej strony w porządku, szanując potrzeby Asystenta Biura i utrzymując przyjacielską atmosferę.

To skrótowe przedstawienie kogo poszukujemy na stanowisko Asystenta Biura i co w zamian oferujemy. Jeśli masz wrażenie, że spełniasz te wymagania, a jednocześnie nasze podejście trafia do Ciebie, poniżej znajdziesz więcej informacji na temat tej oferty pracy.

Obowiązki

Zapewne bardzo interesuje Cię to, jakie obowiązki wynikałyby z Twojego stanowiska. Przedstawimy Ci je w oparciu o kolejne fazy Twojego rozwoju. Wiadomo, że na początku potrzebujesz wykonywać te zadania, które nie wymagają posiadania większej wiedzy z naszej branży. Z czasem jednak mamy nadzieję, że tą wiedzę z naszą pomocą będziesz nabywać i tym samym będziesz mógł(mogła) wykonywać coraz szerszy zakres zadań.

Początek

Na początku będziesz miał(a) do dyspozycji jedno podstawowe zadanie, które wymaga minimalnego przeszkolenia Cię z wiedzy branżowej z naszej strony. Zadaniem tym będzie odbieranie telefonów od naszych obecnych i zainteresowanych klientów.

Co Asystent Biura ma zrobić kiedy zadzwoni nasz obecny klient?
Najczęściej:
– zapytać z jakim pytaniem klient do nas dzwoni,
– przekazać pytanie do naszego działu Back Office,
– poinformować klienta, że pytanie zostało przekazane i wkrótce otrzyma odpowiedź.

Co Asystent Biura ma zrobić kiedy zadzwoni klient zainteresowany naszymi usługami?
Najczęściej:
– zapytać co konkretnie go interesuje i zanotować informacje,
– powiedzieć, że informacji na temat, który go interesuje może dowiedzieć się podczas konsultacji z naszym doradcą,
– umówić konkretny termin konsultacji, który będzie pasował doradcy oraz klientowi,
– zaznaczyć w naszym systemie informatycznym kiedy odbędzie się konsultacja.

Dodatkowym zadaniem będzie nauka. Będzie odbywać się ona na wielu polach:
– poprzez zaplanowane szkolenie z naszej strony,
– poprzez samodzielne zapoznawanie się ze źródłami wiedzy,
– poprzez doświadczenie wynikające z codziennej pracy.

Rozwój

Wraz z czasem poziom Twojej wiedzy i doświadczenia będzie stale rósł. Da to możliwości na stabilny rozwój i urozmaicenie pracy dodatkowymi zadaniami. Dodatkowe zadania dobierzemy według Twoich predyspozycji oraz preferencji. Ważne jest dla nas abyś zajmował(a) się tym, co będzie sprawiać Ci przyjemność. Najczęściej to co lubisz robić będzie pokrywać się to z tym, że masz w kierunku danego obszaru naturalne predyspozycje. Jakie to mogą być zadania?

Poniżej prezentujemy kilka przykładowych:

Tworzenie maili z odpowiedziami dla obecnych oraz zainteresowanych usługami klientów
Obecni klienci wysyłają do nas maile z pytaniami w różnych kwestiach. Po zdobyciu odpowiedniej ilości wiedzy i doświadczenia będziesz w stanie na część takich maili odpowiadać. Jednocześnie konstruowanie odpowiedzi jest jednym z procesów, które pozwolą Ci przyswoić najwięcej wiedzy z naszej branży. Tym samym może to być dobre zadanie, jeśli będzie zależeć Ci na nauce i rozwoju.

Umacnianie relacji z klientami, partnerami oraz w zespole
Wiemy jak istotne są relacje. Dlatego też staramy się utrzymać je z naszymi klientami i partnerami na jak najwyższym poziomie. Co do zespołu – jakość relacji w nim wpływa na to jak przyjemnie każdemu z nas jest pracować w firmie. Dlatego ważne, aby relacje w zespole były dobre, a zadbać o to można na różne sposoby. Zdobywając doświadczenie i rozumiejąc jak funkcjonuje nasza firma będziesz w stanie nam w tym pomóc. To zadanie, które wymaga empatii, umiejętności rozumienia innych osób oraz pewnej dawki kreatywności, która pozwoli znaleźć odpowiednie sposoby na umacnianie relacji.

Tworzenie tekstów na bloga
Posiadamy w naszej firmie bardzo aktywny blog. Publikujemy wiele artykułów, które mają być pomocne dla czytelników. Pisanie artykułów z jednej strony wymaga wiedzy, a z drugiej swobody formułowania swoich myśli.

Tworzenie przewodników dla klientów
Rozmawiając z obecnymi klientami szybko przekonasz się, że sporo pytań przez nich zadawanych lubi się powtarzać. Tym samym aby nie odpowiadać w koło na te same pytania możemy tworzyć przewodniki, w których odpowiedź będzie dokładnie rozpisana. To przyśpiesza naszą pracę, a klientowi z kolei daje często znacznie szerszy wachlarz informacji na dany temat.

Udzielanie bardziej zaawansowanych odpowiedzi przy odbieraniu połączeń
Z czasem Twoja wiedza co do kwestii poruszanych przez klientów będzie coraz szersza. Tym samym będziesz w stanie zamiast jedynie kierować ich na naszych specjalistów, również samodzielnie udzielać im odpowiedzi na niektóre pytania.

Prowadzenie konsultacji
W dłuższej perspektywie czasu, gdyby Twoja wiedza stała się już bardzo szeroka mógłbyś(mogłabyś) nawet pełnić rolę doradcy. Jest to bardzo odpowiedzialna rola, która wymaga odpowiedniej wiedzy i doświadczenia. Doradca zajmuje się prowadzeniem z klientami wcześniej umówionych na konkretną godzinę konsultacji telefonicznych na wybrane tematy.

Inne zadania
Zakres dodatkowych zadań jakie możesz wykonywać po tym gdy zdobędziesz doświadczenie jest bardzo rozległy. Dzięki temu zawsze znajdziesz coś, co będzie odpowiadać Twoim preferencjom i predyspozycjom. Przekonasz się o tym pracując z nami.

Wymagania

Doświadczenie, wykształcenie, wiedza
Nie wymagamy od Ciebie doświadczenia, wykształcenia, ani wiedzy. Uznajemy, że doświadczenie i wiedza to coś co można łatwo zdobyć, z kolei formalne wykształcenie zwykle niewiele daje. To czego łatwo zdobyć nie można, to pewne cechy i predyspozycje. To one będą kluczowym czynnikiem przy naszym wyborze. Opiszemy je poniżej.

Organizacja
Asystent Biura potrzebuje być dobrze zorganizowaną osobą. Bardzo istotne jest aby poprawnie zapisywać w systemie numery telefonów, maile. Przyporządkowywać notatki z rozmowy do odpowiedniej osoby. Dlatego Asystent Biura powinien być osobą poukładaną, która nie ma problemów z organizacją.

Jak możesz odpowiedzieć samej sobie na pytanie czy jesteś zorganizowaną osobą? Zastanów się nad tym, czy prowadzisz notatki w zakresie istotnych spraw jakie Cię dotyczą? Czy zapisujesz rzeczy jakie masz do zrobienia w postaci listy? Czy zapisujesz w kalendarzu swoje zobowiązania i sprawy do załatwienia?

Odpowiedzialność
Rola Asystenta Biura jest niezbędna do sprawnego funkcjonowania firmy, dlatego też odpowiedzialne podejście do pracy jest tutaj kluczowe. Oznacza ono bycie punktualnym, terminowym, realizowanie tego do czego się zobowiązało.

Jak możesz odpowiedzieć samej sobie na pytanie czy jesteś odpowiedzialną osobą? Czy na większość umówionych spotkań jesteś o czasie, a nawet dla pewności przed? Czy dotrzymałeś(łaś) 3 ostatnie terminy na jakie byłaś umówiony(-a)? Czy zrealizowałeś(łaś) swoje 3 ostatnie zobowiązania?

Stabilność
Interesuje nas osoba, która będzie w naszym zespole na lata. Chcemy na stanowisku Asystenta Biura kogoś, kogo będziemy dobrze znać i do kogo będziemy mieć zaufanie. Włożymy też sporo wysiłku w proces Twojej integracji w zespole, szkolenia i nabywania nowych umiejętności. Tym samym szukamy osoby, którą naturalnie cechuje stabilność.

Po czym poznać, czy jesteś stabilna? Zadaj sobie pytanie, czy są rzeczy, których podjęłaś się już dawno temu i przez lata nadal je wykonujesz. Na przykład nauka języków obcych, stałe hobby, stałe środowisko czy grupa znajomych.

Wielkość

Nasz zespół liczy około 30 osób. Jest to wielkość, która daje z jednej strony poczucie stabilności firmy, a z drugiej zapewnia realny wpływ na to, co dzieje się w firmie. 

Przy tej wielkości, procesy wewnątrz firmy są dopracowane i jasno przedstawiają kto za co odpowiada. Daje to stabilność i poczucie porządku. 

Z drugiej strony przy tej ilości osób w firmie nadal wszyscy się znają. Zapewnia to odpowiednią atmosferę w zespole, która sprzyja przyjemnej i efektywnej pracy. 

Do tego taka wielkość nadal zapewnia bezpośredni kontakt z osobami, które zarządzają firmą. Tym samym daje to możliwość bycia w centrum wydarzeń. Oznacza dowiadywanie się z pierwszej ręki o najważniejszych sprawach dotyczących funkcjonowania firmy i przede wszystkim bycie uwzględnionym w kreowaniu jej przyszłości.  

 

Młodzi ludzie i swobodna atmosfera

Nasz zespół składa się z młodych osób. Wynika to z tego, że nie oceniamy ludzi po doświadczeniu, lecz po predyspozycjach i podejściu. Wiedzy i wykonywania konkretnych zadań zawsze da się nauczyć. Natomiast predyspozycje i podejście trudno jest zmienić.

W wyniku takiego podejścia do naszego zespołu trafiają często młode osoby, które dopiero zdobywają doświadczenie, lecz cechują się wcześniej wymienionymi wartościami. Z perspektywy nowych osób w zespole ma to konkretne plusy. Przypominamy raczej grupę znajomych, niż sztywną korporacyjną strukturę.

 

Nowoczesne podejście do zarządzania

Inspirujemy się nowoczesnymi stylami zarządzania. Opieraja sie one na współpracy, braniu pod uwagę potrzeb indywidualnych osób z zespołu. Tworzeniem płaskiej struktury, gdzie minimalizowana jest biurokracja, a maksymalizowane możliwości wpływu na firmę przez każdą osobę wchodzącą w skład zespołu. 

 

Dodatkowe informacje

Problem przymusowego siedzenia w biurze

Wiele firm wychodzi z założenia, że pracownik cały swój czas pracy musi spędzić w biurze. Najczęściej w wydzielonym dla siebie biurku, przy którym spędza przynajmniej 8 godzin, 5 dni w tygodniu. Może to być męczące i tworzące warunki, które uniemożliwiają efektywną pracę. Firmy przyjmują takie podejście, bo zazwyczaj panuje w nich atmosfera braku zaufania i próba permanentnej kontroli. Istnieje przeświadczenie, że pracownik pracując zdalnie ze swojego domu będzie spędzał czas nieefektywnie, przeglądając Facebook’a albo oglądając filmy na YouTube.

Taka sytuacja z nakazem pracy w biurze jest krzywdząca zarówno dla pracownika jak i firmy. Pracownik jest zdemotywowany, zmęczony, nie jest w stanie się skupić. Ma dość siedzenia ciągle przy tym samym biurku i nie chce mu się przychodzić do pracy. Przekłada się to na złe samopoczucie. Firma z kolei traci na tym, że efektywność jej pracowników jest skrajnie mała. Tym samym często pojawiają się błędy, a praca bardzo wolno posuwa się do przodu.

Znając te problemy postanowiliśmy obrać zupełnie inne podejście do tego tematu w naszym zespole. Dajemy tę możliwość, że większość pracy możesz wykonywać ze swojego domu. Za oknem pada deszcz i masz akuratnie ochotę przygotować dobrą kawę i popracować od siebie z domu na wygodnej sofie – nic nie stoi temu na przeszkodzie. Potem gdy wyjdzie słońce, skończą się godziny szczytu na drogach i będziesz chciał podjechać do biura, spotkać resztę osób z zespołu, dowiedzieć co u nich nowego i wspólnie popracować nad obecnym projektem – droga wolna.

Takie podejście daje wolność, która przekłada się na wyższą efektywność, lepsze samopoczucie, przyjemniejsze podejście do pracy. Aby to podejście było możliwe do wprowadzenia w firmie, nie potrzeba dużo – wystarczy atmosfera wzajemnego zaufania, a jako, że do zespołu wybieramy tylko osoby, które budzą nasze zaufanie – nie ma z tym problemu.

Na początku zdecydowanie przyda Ci się obecność w biurze, bo dzięki temu znacznie szybciej wdrożysz się w życie firmy i swoje obowiązki. Z czasem, gdy po Twojej stronie pojawiać się będzie co raz mniej pytań, a tym samym, co raz mniejsza będzie potrzeba osoby siedzącej obok, która może w czasie bieżącym na te pytania odpowiedzieć, będziesz mógł/mogła zwiększać proporcje swojej pracy zdalnej do stacjonarnej, jeśli taka będzie Ci odpowiadać bardziej. 

Problem sztywnych godzin i czasu pracy

Zazwyczaj wygląda to tak, że firma każe przyjść do biura na określoną godzinę. Na przykład 7:00 rano. Przesiedzieć na miejscu 8 godzin. Czasami zrobić jeszcze nadgodziny i wtedy pozwala iść do domu.

Jest to dla pracowników problematyczne z kilku powodów.

Różne osoby mają naturalne predyspozycje do bycia efektywnymi o różnych porach dnia. I tak niektórym sprzyja wstawanie o 6-tej i poranna praca, inni z kolei wolą przesiadywać nocami. Jeśli nie dostają takiej opcji to zmuszanie do pracy z rana może skończyć się złym samopoczuciem, pracą w atmosferze senności i przełożeniem jej na słabe wyniki. Cierpi i pracownik i firma.

Inną kwestią jest to, że niektóre sprawy załatwić można tylko w godzinach pracy. Jest to mocno problematyczne dla pracownika, często musi kombinować jak wziąć dzień wolnego aby załatwić coś co zabiera godzinę.

Są osoby, które z własnych przyczyn wolą mieć wolny czas w tygodniu, a przenieść część pracy na weekendy. W sztywnym modelu 8-godzinnego dnia pracy od poniedziałku do piątku, zazwyczaj nie będzie to możliwe.

Wszystkie te obszary odznaczają się brakiem elastyczności ze strony firm względem pracowników. Mniejsza elastyczność, to mniejsze zadowolenie z pracy, często też mniejsza efektywność.

W SOVA rozwiązaliśmy tę kwestię w bardzo prosty sposób. Każda osoba samodzielnie wyznacza swój czas pracy. Kiedy się do niej zabiera, ile godzin przepracuje, o której skończy.

Daje to olbrzymią elastyczność. Możesz zacząć pracować rano. Zrobić przerwę w południe, załatwić wszystkie swoje sprawy, po czym wrócić do pracy i skończyć o godzinie gdy uznasz, że jesteś już zmęczony(-na).

Możesz również część pracy przekładać na weekendy, jeśli z jakichś powodów wolisz mieć więcej wolnego w tygodniu.

Nie ma sztywnej liczby godzin, którą każdego miesiąca dokładnie musisz wypracować, dlatego bo finansowo rozliczamy się według ilości przepracowanych godzin w danym miesiącu. Możemy natomiast przyjąć, że minimalną ilość godzin jakich oczekujemy od osoby w zespole w skali miesiąca to 80, czyli w przybliżeniu pół etatu. Ta minimalna ilość godzin wiąże się z kosztami stałymi utrzymania osoby w zespole, oraz zasobami wkładanymi w szkolenie.

Problem autorytatywnego stylu zarządzania

W Polsce niestety w ogromnej ilości firm wiodącym stylem zarządzania jest autorytatywny i to w bardzo toksycznej wersji. Przedstawiając go obrazowo polega na tym, że:

  • Szef ma zawsze rację (nawet gdy nie ma racji)
  • Trzeba wiedzieć jaki jest humor szefa danego dnia, bo być może dla bezpieczeństwa lepiej go dzisiaj unikać
  • Cokolwiek nie zrobiłeś i tak da się znaleźć w tym skazę. A jeśli się da, to szef ją znajdzie – choćby najmniejszą
  • Jeśli już popełniłeś solidny błąd to lepiej aby nikt się o tym nie dowiedział. Nie można przecież popełniać błędów
  • Powinieneś wszystko potrafić i wszystko wiedzieć (nawet jeśli nikt Cię nie nauczył, ani nie wyjaśnił)
  • Jeśli masz pomysł to szkoda nawet abyś go mówił na głos (Twój głos przecież się nie liczy)
  • Nie możesz być zmęczony i o tym mówić (w słowniku szefa nie ma słowa zmęczony – jest za to leniwy)

Jest to przykre podsumowanie tego jak bardzo często wygląda zarządzanie w polskim wydaniu – niestety dość prawdziwe. Nie trzeba specjalnie tłumaczyć, że tego typu zarządzanie nie sprawia, że przychodzisz do pracy w poniedziałek z radością na twarzy. Przekłada się za to na spore zdemotywowanie, a tym samym obojętność i słabą efektywność. Pracownik cierpi pod kątem jakości swojego życia, firma cierpi pod kątem wyników.

Rozumiejąc ten schemat postanowiliśmy zastosować zupełnie inny model zarządzania opierający się na projektach oraz ich liderach.

  • Lider projektu jest tylko człowiekiem – może się mylić i akceptować to, że inni pokazują mu jego pomyłki
  • Lepsze jest wrogiem dobrego. Znaczy to, że zadań nie masz wykonywać perfekcyjnie, zdecydowanie wystarczy kiedy będą wykonane po prostu dobrze. Zawsze, we wszystkim można znaleźć jakąś skazę i nie chodzi aby wymagać perfekcji
  • Ludzie popełniają błędy, możesz popełniać je również Ty. Dla lidera projektu to nie jest informacja, że coś z Tobą jest nie tak, lecz że on niewystarczająco Cię wyszkolił, nie dobrał odpowiedniego zadania, albo nie wytłumaczył jeszcze jakiegoś konceptu
  • Założenie bazowe jest takie, że nie masz niezbędnej wiedzy oraz umiejętności i do danego rodzaju zadań chcemy Cię przygotować i dopiero po tym oczekiwać wyników
  • Jeśli masz pomysł to podziel się z resztą zespołu. Uznajemy wszystkie pomysły za bardzo wartościowe. Często z takiego, który wydaje się błahy rodzą się wspaniałe rozwiązania
  • Możesz być zmęczony, mieć cięższy okres i o tym otwarcie mówić. To ludzkie i inni to rozumieją.

Założenie naszego podejścia do zarządzania jest proste – warto traktować się “po ludzku”. Tak jakby chciało się być traktowanym wchodząc w buty drugiej osoby. Szanować indywidualność, wykazywać elastycznością, zrozumieniem. Szukać rozwiązań, a nie problemów. Dawać powody do uśmiechu, a nie w drugą stronę.

Te rzeczy wydają się bardzo podstawowe, oczywiste i takimi faktycznie są jeśli tworzy się odpowiednią atmosferę i kulturę zespołu.

Wzajemne wsparcie zamiast podcinania nóg

Są takie miejsca pracy, o których mówi się, że panuje w nich wyścig szczurów. Określenie wzięło się stąd, że szczury potrafią podgryzać sobie nogi w wyścigu po kawałek sera.

Tworzenie takiej atmosfery jest bardzo głupim działaniem. Członkowie zespołu czują się źle, niekomfortowo, a jednocześnie nie wnosi to żadnej korzyści dla firmy.

Najczęściej jest to skutek uboczny tego jakie zasady ustala się w miejscu pracy. Jeśli tworzy się sztuczną rywalizacje i nakręca ją dodatkowymi mechanizmami to niestety pcha to firmę w kierunku ww. wyścigu szczurów.

Nie idziemy w tę stronę. Tworzymy taką atmosferę, która sprawia, że masz ochotę być w porządku względem drugiej osoby, a ona to odwzajemnia. Atmosferę pomocy, podania ręki gdy trzeba, przyjemnego spędzania czasu we wspólnym towarzystwie.

O dobrą atmosferę dbamy też wybierając odpowiednie osoby do zespołu. Przy rekrutacji premiujemy te, które odznaczają się chęcią pomocy i przyjaznym nastawieniem, a unikamy tych, które wykazują się predyspozycjami do nakręcania atmosfery wyścigu szczurów.

 

Uczciwość

Są takie miejsca, gdzie ludzie skupiają się na tym, kto kogo bardziej wykiwa. Gdzie bycie sprytnym oznacza, stworzenie takiego planu, przy którym druga strona nawet nie spostrzeże, że została oszukana. W ten sposób funkcjonuje wiele organizacji. Pracodawcy szukają tylko sposobu jak przyciąć pensję pracownika. Pracownicy jak udawać, że pracują podczas bezczynności. Często też obie strony szukają sposobu jak oszukać i wyzyskać klientów. Pracownicy dla prowizji, pracodawcy dla wyższego dochodu firmy.

Brzydzimy się takim toksycznym środowiskiem. Chcemy bardzo prostych założeń opartych na uczciwości. Stawiamy na to aby osoby na czele zespołów były w porządku wobec współpracowników. Aby firma jako całość była w porządku wobec klientów.

Z drugiej strony oczekujemy, aby współpracownicy byli uczciwi wobec firmy i klientów.

To bardzo proste założenia, ale mające ogromne znaczenie.

 

Stabilność firmy

W 2016. roku w naszym zespole było raptem kilka osób. Nasz zespół niesamowicie urósł od tego czasu. Daje to pewien obraz tempa wzrostu SOVA, a co dodatkowo istotne wzrost jest oparty 100% na naszym własnym kapitale, bez zewnętrznego finansowania.

Piszemy o tym dlatego, abyś wiedział(-a), że współpraca z nami daje dużą stabilność. Jeśli Ty będziesz ze swojej strony w porządku, oraz z drugiej perspektywy - jeśli Tobie będzie podobała się praca w naszym zespole, to możemy nastawiać się na długoletnią współpracę.

Co dalej?

Przeczytałeś(łaś) całość i stwierdziłeś(łaś), że może to być stanowisko pracy odpowiednie dla Ciebie? To, że SOVA wraz ze swoim zespołem jest firmą, w której chciał(a)byś pracować, a przy tym spełniasz wymagania o jakich napisaliśmy? W takim wypadku pozostaje abyś wysłał(a) do nas swoją aplikację:

– Stwórz CV w formacie PDF i zatytułuj je według wzoru: Imię Nazwisko – Asystent Biura.pdf

– Wyślij je na maila: zespol@sovaa.pl

– Jeśli interesuje Cię zwiększenie Twoich szans to stwórz dodatkowo list motywacyjny. Co możesz w nim zamieścić?

  • Co spowodowało, że zdecydowałaś się zaaplikować właśnie na to ogłoszenie,
  • Dlaczego uważasz, że spełniasz nasze wymagania (może jakieś przykłady z życia?),
  • Co Ci się szczególnie podoba, a co niekoniecznie.

Zachęcamy do aplikowania. Nie ma z tym żadnego ryzyka, a nadesłana aplikacja może okazać się początkiem ciekawego doświadczenia w naszym zespole. Dlatego jeśli jesteś zdecydowany(a), skorzytaj z tego, że rekrutacja jest jeszcze otwarta i weź się za stworzenie aplikacji najlepiej już teraz 🙂