Doradca Księgowy

Stworzyliśmy to ogłoszenie mając na uwadzę to, co najbardziej cenią osoby pracujące w naszym zespole jako doradcy.

Okazuje się, że najważniejszymi wartościami z ich perspektywy są:

  • Możliwość rozwoju i rosnących wyzwań
  • Towarzystwo innych ambitnych osób
  • Uczciwe i zdrowe relacje pomiędzy firmą a nimi
  • Realna pomoc klientowi i uczciwe podejście w jego kierunku
  • Duża doza autonomii


Poniżej opiszemy każdą z tych wartości, lecz na początku przedstawimy Ci w skrócie to, czym zajmuje się nasza firma i jak wygląda praca doradcy księgowego (ogłoszenie to kierowane jest zarówno do mężczyzn, jak i do kobiet).

Jesteśmy firmą consultingowo-rachunkową i pod markami SOVA Accounting, SOVA Księgowość oraz OWL Accounts zajmujemy się przede wszystkim doradztwem w zakresie tworzenia struktur prawnych przedsiębiostw. Ujmując to prostszymi słowami – przedstawiamy klientom jakie są dostępne w ich sytuacji rozwiązania i jakie będą konsekwencje konkretnych wyborów. Na przykład pomagamy w wyborze pomiędzy krajami: firma w Anglii, firma w Polsce czy może jednak w Estonii, a następnie w rejestracji i prowadzeniu księgowości firmy.

W dalszej części ogłoszenia rozbudujemy ten wątek, w tej chwili przejdźmy jednak do opisu tego jak wygląda praca doradcy księgowego i jak przebiega dalszy rozwój.

Pierwszym etapem jest intensywne szkolenie.

Na początku potrzebujesz przyswoić sporą dawkę wiedzy, aby być w stanie w ogóle rozumieć wszystkie podstawowe koncepcje, którymi będziesz się w przyszłości posługiwał. W momencie, gdy zdobędziesz już podstawową wiedzę, przyjdzie czas utrwalić ją w praktyce.

Na okres kilku tygodni Twoja praca będzie koncentrować się w dziale supportu. Dzieli się on na dwa główne obowiązki:

Odbierasz telefony od zainteresowanych naszą pomocą klientów. Cierpliwie ich wysłuchujesz, notujesz ich problemy, a następnie przekazujesz, że umówisz ich na konsultacje z jednym z naszych specjalistów. Możesz podać im pewne podstawowe informacje, ale zdecydowanie nie jest to etap na którym będziesz posiadać wystarczające kompetencje do udzielania pełnych konsultacji. Dla zaspokojenia własnej wiedzy i zbliżenia się do momentu rozpoczęcia konsultacji na własną rękę, na temat tego jakie są rozwiązania problemów klientów porozmawiasz już z bardziej doświadczonymi doradcami z naszego zespołu.

Tworzysz draft-y (szkice) odpowiedzi na maile otrzymane od zainteresowanych naszymi usługami klientów. Jest to jeden z najlepszych sposobów na pozyskanie biegłości umożliwiającej samodzielne prowadzenie konsultacji. Z jednej strony daje Ci możliwość rozpracowywania realnych przykładów. Z drugiej każdy draft maila jest sprawdzany i odpowiednio edytowany przez osobę z wysokim doświadczeniem w konsultacjach, co zupełnie ściąga z Ciebie ryzyko popełnienia błędu.

Po pewnym czasie, gdy zdobędziesz już odpowiednią porcję doświadczenia, damy Ci możliwość przeprowadzenia swoich pierwszych konsultacji dotyczących nieskomplikowanych problemów klientów. Jeśli pójdzie Ci dobrze, zaczniesz spędzać coraz większą ilość czasu na prowadzeniu konsultacji, aż w pewnym momencie będziesz skupiał się już głównie na nich.

Wraz z rozwojem umiejętności i wiedzy będziesz otrzymywał coraz trudniejsze problemy do rozwiązania. Dotrzesz w pewnym momencie do punktu, w którym drogi, którymi możesz pójść zaczną się rozdzielać. Staniesz przed wyborem dalszego doskonalenia się jako doradca do poziomu eksperckiego, obejmowania funkcji lidera lub samodzielnego koordynowania nowych projektów.

Idąc drogą doskonalenia się jako doradca w kierunku stopnia eksperckiego zaczniesz otrzymywać bardzo indywidualne przypadki. Zaawansowane problemy, których często nikt z naszego zespołu nigdy jeszcze nie rozwiązywał. Ich stopień trudności będzie spory. Będziesz musiał często spędzić przy nich sporo czasu na dogłębne poznanie sytuacji, przemyślenie strategii i stworzenie zupełnie indywidualnego modelu rozwiązania.

  • Stając się liderem, kluczowe okażą się Twoje umiejętności przewodzenia. Zarządzania grupą osób, tak, aby rozumieć ich potrzeby, pomagać w trudnościach, tworzyć optymalne warunki rozwoju.
  • Obierając ścieżkę koordynowania nowych projektów, na pierwszy plan wejdą Twoje umiejętności z zakresu project management. Strategiczne myślenie, planowanie. Umiejętność balansowania stopnia ryzyka do potencjalnych zysków.

Do momentu wyboru ścieżki rozwoju prowadzi jednak długa droga, wróćmy więc do wspomnianego wcześniej tematu wartości jakie doradcy w naszej firmie najbardziej doceniają.

Wartości

Możliwość rozwoju i rosnących wyzwań

O tym, że praca w naszym zespole daje nieustanną możliwość rozwoju oraz podejmowania rosnących wyzwań wiesz już z powyższego opisu tego stanowiska. Zaczniesz od intensywnego szkolenia, biorąc po jakimś czasie na siebie mniej skomplikowane przypadki. Z każdym kolejnym miesiącem wdrożysz się coraz bardziej. Stopień trudności wzrasta. Rozwiązania przestają być już takie oczywiste i wymagają od Ciebie dokładnego przemyślenia i analizy. Obserwujesz jak dane przypadki rozwiązują bardziej doświadczone osoby. Poznasz powody, dla których wybierają właśnie takie rozwiązanie a nie inne. Z każdym kolejnym rozwiązanym problemem nabierasz coraz większych umiejętności w różnych obszarach.

Towarzystwo innych wybitnych osób

Jest taka prawidłowość, że najlepsi lubią spędzać czas w towarzystwie innych wybitnych jednostek.

Bardzo starannie dobieramy osoby, które dołączają do naszego zespołu. Nie wystarczają umiejętności i predyspozycje do danej pozycji. Bierzemy pod uwagę również to jakie nastawienie ma dana osoba. Jaki charakter. Czy będzie zgrywała się z kulturą jaką tworzymy w naszej organizacji. W związku z tym jeśli przejdziesz proces i będziesz współpracował z nami, będzie to równoznaczne z możliwością odnalezienia się w bardzo wyselekcjonowanym gronie osób o podobnym sobie podejściu do życia.

Uczciwe podejście ze strony firmy

Wszyscy znamy historie o firmach, które zachowywały się nieuczciwie względem pracowników. Składały obietnice, które nie były dotrzymywane. To zawsze powodowało rozgoryczenie i zupełny brak motywacji do pracy.

Wyznajemy zasadę, aby zawsze być świadomym tego, co się obiecuje, bo raz złożona obietnica zawsze powinna być dotrzymana. Należne wynagrodzenie wypłacone, a ustalone warunki spełnione. Tylko wtedy można oczekiwać tego samego od drugiej strony.

Nie podoba nam się również to jak w innych firmach buduje się kulturę opartą na wyścigu szczurów oraz drastycznych systemach prowizyjnych. Nie chcemy tego i w zamian wprowadzamy atmosferę dobrej współpracy i stałego wynagrodzenia rosnącego w czasie, wraz z umiejętnościami. Jeśli wiesz, że dostajesz stałe wynagrodzenie i podwyżki za wzrost kompetencji, a nie prowizję za wyniki – wtedy dopiero możesz skupić się na wykonywaniu dobrej, etycznej pracy. 

Realna pomoc klientowi

Przykre jest to, że w wielu miejscach zamiast o interesie klienta myśli się o interesie firmy. Są miejsca gdzie z premedytacją skonstruowane systemy prowizji, oraz nieetyczni menedżerowie zmuszają osoby do wyboru między dobrem klienta a zyskami firmy.

Nie chcemy takiego systemu u nas. Klienci współpracują z nami przez długie lata, bo ich interes stawiamy na pierwszym miejscu.

Duża doza autonomii

Wiele osób z naszego zespołu to mocni indywidualiści. Osoby, które są wybitne i nie potrzebują nad sobą kogoś, kto będzie nimi sztywno zarządzał i rozkazywał na każdym kroku. Wystarczy im osoba, która powie jakie są cele, da wskazówki i pozwoli wybrać drogę dotarcia do celu, oferując pomoc i wsparcie w razie potrzeby. To istotne, bo dla osób, które cenią sobie wolność i autonomię, twarde zarządzanie to idealny przepis na demotywację i mnóstwo konfliktów.

W zakresie autonomii istnieją też inne obszary takie jak możliwość pracy zdalnej, indywidualnego układania czasu pracy, jednak więcej na ich temat napiszemy w dalszej części.

Wymagania

Oceniając kandydatów, zwracamy uwagę przede wszystkim na predyspozycje oraz odpowiednie nastawienie. Doświadczenie i wiedza są drugorzędne, ponieważ doświadczenie przychodzi z czasem, a odpowiedniej wiedzy jesteśmy w stanie bez trudu nauczyć osobę, która będzie miała do tego motywację.

Jeśli zaś chodzi o predyspozycje oraz nastawienie – to rzeczy, na które nie mamy mocnego wpływu. Albo są w Tobie już od początku, albo zakładamy, że nie będzie ich już w ogóle.

Jakie predyspozycje są dla nas istotne?

Ambiwertyczna osobowość

Potrzebujemy osób, które mają cechy zarówno introwertyka jak i ekstrawertyka.

W momencie rozmowy z klientem potrzebujesz swoich umiejętności ekstrawertycznych. Umiejętności płynnej rozmowy, dowiadywania się odpowiednich rzeczy, utrzymania dobrej relacji.

W momencie gdy przygotowujesz odpowiednie rozwiązanie dla klienta potrzebujesz wykorzystać cechy introwertyka. Intensywne skupienie, myślenie strategiczne, które pozwala rozumieć konsekwencje danych decyzji. Umiejętność zestawienia ryzyka do zysków w różnych scenariuszach.

Umiejętność rozumienia sedna problemu

Często spotkasz się z klientami, którzy sami nie potrafią stwierdzić, jaki jest faktyczny problem z którym do nas dzwonią. Potrzebujesz potrafić czytać między słowami, wychwytywać to co klienci faktycznie mają na myśli. W rezultacie potrzebujesz rozumieć ich problem lepiej niż oni sami.

Bycie graczem zespołowym

Pisaliśmy o tym wcześniej – stawiamy na kooperacje zamiast rywalizacji w stylu wyścigu szczurów. Potrzebujemy zatem osób, dla których naturalna jest gra zespołowa. Takich, którzy potrafią sami wyjść z inicjatywą pomocy kolegom z zespołu. Podać rękę gdy jest taka potrzeba. A w momencie osiągania lepszych wyników nie budować swojego ego pokazywaniem wyższości, lecz przyjmować to z pokorą, jako szansę do pomocy innym aby i oni wspięli się na wyższy poziom.

Proaktywność

Szukamy osób, które będą miały swoje indywidualne przemyślenia. Pomysły i gotowość do wdrażania ich w życie. Interesuje nas tworzenie środowiska, które ciągle się rozwija. Interesują nas ludzie, którym zależy na rozwoju. Robienie swojego i olewka na wszystko dookoła nie wchodzi w grę. Szukamy osób, które naturalnie wykazują inicjatywę.

Problemy, które postanowiliśmy rozwiązać

Problem przymusowego siedzenia w biurze

Wiele firm wychodzi z założenia, że pracownik cały swój czas pracy musi spędzić w biurze. Najczęściej w wydzielonym dla siebie biurku, przy którym spędza przynajmniej 8 godzin, 5 dni w tygodniu. Może to być męczące i tworzące warunki, które uniemożliwiają efektywną pracę. Firmy przyjmują takie podejście, bo zazwyczaj panuje w nich atmosfera braku zaufania i próba permanentnej kontroli. Istnieje przeświadczenie, że pracownik pracując zdalnie ze swojego domu będzie spędzał czas nieefektywnie, przeglądając Facebook’a albo oglądając filmy na YouTube.

Taka sytuacja z nakazem pracy w biurze jest krzywdząca zarówno dla pracownika jak i firmy. Pracownik jest zdemotywowany, zmęczony, nie jest w stanie się skupić. Ma dość siedzenia ciągle przy tym samym biurku i nie chce mu się przychodzić do pracy. Przekłada się to na złe samopoczucie. Firma z kolei traci na tym, że efektywność jej pracowników jest skrajnie mała. Tym samym często pojawiają się błędy, a praca bardzo wolno posuwa się do przodu.

Znając te problemy postanowiliśmy obrać zupełnie inne podejście do tego tematu w naszym zespole. Dajemy tę możliwość, że sam decydujesz kiedy będziesz miał ochotę pracować z domu, a kiedy z biura. Takie podejście daje wolność, która przekłada się na wyższą efektywność, lepsze samopoczucie, przyjemniejsze podejście do pracy. Aby to podejście było możliwe do wprowadzenia w firmie, nie potrzeba dużo – wystarczy atmosfera wzajemnego zaufania, a jako, że do zespołu wybieramy tylko osoby, które budzą nasze zaufanie – nie ma z tym problemu.

 

Problem sztywnych godzin i czasu pracy

Zazwyczaj wygląda to tak, że firma każe przyjść do biura na określoną godzinę. Na przykład 7:00 rano. Przesiedzieć na miejscu 8 godzin. Czasami zrobić jeszcze nadgodziny i wtedy pozwala iść do domu.

Jest to dla pracowników problematyczne z kilku powodów.

Różne osoby mają naturalne predyspozycje do bycia efektywnymi o różnych porach dnia. I tak niektórym sprzyja wstawanie o 6-tej i poranna praca, inni z kolei wolą przesiadywać nocami. Jeśli nie dostają takiej opcji to poranne pobudki i zmuszanie do pracy mogą skończyć się złym samopoczuciem, pracą w atmosferze senności co przekłada się na złe wyniki. Cierpi i pracownik i firma.

Inną kwestią jest to, że niektóre sprawy załatwić można tylko w godzinach pracy. Jest to mocno problematyczne dla pracownika, często musi kombinować jak wziąć dzień wolnego aby załatwić coś co zabiera godzinę.

Są osoby, które z własnych przyczyn wolą mieć wolny czas w tygodniu, a przenieść część pracy na weekendy. W sztywnym modelu 8-godzinnego dnia pracy od poniedziałku do piątku, zazwyczaj nie będzie to możliwe.

Wszystkie te obszary odznaczają się brakiem elastyczności ze strony firm względem pracowników. Mniejsza elastyczność, to mniejsze zadowolenie z pracy, często też mniejsza efektywność.

W SOVA dajemy możliwość samodzielnego wyznaczenia godzin swojej pracy. Daje to olbrzymią elastyczność. Możesz zacząć pracować rano. Zrobić przerwę w południe, załatwić wszystkie swoje sprawy, po czym wrócić do pracy i skończyć o godzinie, którą uznajesz za odpowiednią.

Możesz również część pracy przekładać na weekendy, jeśli z jakichś powodów wolisz mieć więcej wolnego w tygodniu.

Nie ma sztywnej liczby godzin, którą każdego miesiąca dokładnie musisz wypracować, dlatego bo finansowo rozliczamy się według ilości przepracowanych godzin w danym miesiącu. Możemy natomiast przyjąć, że minimalną ilość godzin jakich oczekujemy od osoby w zespole w skali miesiąca to 80, czyli w przybliżeniu pół etatu. Ta minimalna ilość godzin wiąże się z kosztami stałymi utrzymania osoby w zespole, oraz zasobami wkładanymi w szkolenie.

 

Briefingi oraz meetingi

Są też pewne elementy, które wymagają stałego zaplanowania w Twoim kalendarzu. Konkretnie te dwa – briefingi oraz meetingi.

Briefingi odbywają się od poniedziałku do piątku o 8:45 poprzez Skype (z samym dźwiękiem) i trwają do 15 minut.

Meetingi odbywają się obecnie we wtorki, trwają zwykle nie dłużej niż 60 minut.

Obie te rzeczy są niezbędne pod kątem koordynacji i bycia na bieżąco. Dzięki nim, nawet przy zdalnej pracy, w elastycznych godzinach jesteśmy w stanie zachować sytuację gdzie panuje porządek i wszyscy wiedzą co mają robić.

Umożliwiając samodzielny dobór godzin elastycznego czasu pracy dajemy możliwość, która ma przekładać się na lepsze dostosowanie pracy do indywidualnych potrzeb i idące za tym lepsze samopoczucie poszczególnych osób. A z perspektywy całego zespołu – wyższą efektywność.

 

Problem autorytatywnego stylu zarządzania

W Polsce niestety w ogromnej ilości firm wiodącym stylem zarządzania jest autorytatywny i to w bardzo toksycznej wersji. Przedstawiając go obrazowo polega na tym, że:

    • Szef ma zawsze rację (nawet gdy nie ma racji)
    • Trzeba wiedzieć jaki jest humor szefa danego dnia, bo być może dla bezpieczeństwa lepiej go dzisiaj unikać
    • Cokolwiek nie zrobiłeś i tak da się znaleźć w tym skazę. A jeśli się da, to szef ją znajdzie – choćby najmniejszą
    • Jeśli już popełniłeś solidny błąd to lepiej aby nikt się o tym nie dowiedział. Nie można przecież popełniać błędów
    • Powinieneś wszystko potrafić i wszystko wiedzieć (nawet jeśli nikt Cię nie nauczył, ani nie wyjaśnił)
    • Jeśli masz pomysł to szkoda nawet abyś go mówił na głos (Twój głos przecież się nie liczy)
    • Nie możesz być zmęczony i o tym mówić (w słowniku szefa nie ma słowa zmęczony – jest za to leniwy)

Jest to przykre podsumowanie tego jak bardzo często wygląda zarządzanie w polskim wydaniu – niestety dość prawdziwe. Nie trzeba specjalnie tłumaczyć, że tego typu zarządzanie nie sprawia, że przychodzisz do pracy w poniedziałek z radością na twarzy. Przekłada się za to na spore zdemotywowanie, a tym samym obojętność i słabą efektywność. Pracownik cierpi pod kątem jakości swojego życia, firma cierpi pod kątem wyników.

Rozumiejąc ten schemat postanowiliśmy zastosować zupełnie inny model zarządzania opierający się na projektach oraz ich liderach.

    • Lider projektu jest tylko człowiekiem – może się mylić i akceptować to, że inni pokazują mu jego pomyłki
    • Lepsze jest wrogiem dobrego. Znaczy to, że zadań nie masz wykonywać perfekcyjnie, zdecydowanie wystarczy kiedy będą wykonane po prostu dobrze. Zawsze, we wszystkim można znaleźć jakąś skazę i nie chodzi aby wymagać perfekcji
    • Ludzie popełniają błędy, możesz popełniać je również Ty. Dla lidera projektu to nie jest informacja, że coś z Tobą jest nie tak, lecz że on niewystarczająco Cię wyszkolił, nie dobrał odpowiedniego zadania, albo nie wytłumaczył jeszcze jakiegoś konceptu
    • Założenie bazowe jest takie, że nie masz niezbędnej wiedzy oraz umiejętności i do danego rodzaju zadań chcemy Cię przygotować i dopiero po tym oczekiwać wyników
    • Jeśli masz pomysł to podziel się z resztą zespołu. Uznajemy wszystkie pomysły za bardzo wartościowe. Często z takiego, który wydaje się błahy rodzą się wspaniałe rozwiązania
    • Możesz być zmęczony, mieć cięższy okres i o tym otwarcie mówić. To ludzkie i inni to rozumieją.

Założenie naszego podejścia do zarządzania jest proste – warto traktować się “po ludzku”. Tak jakby chciało się być traktowanym wchodząc w buty drugiej osoby. Szanować indywidualność, wykazywać elastycznością, zrozumieniem. Szukać rozwiązań, a nie problemów. Dawać powody do uśmiechu, a nie w drugą stronę.

Te rzeczy wydają się bardzo podstawowe, oczywiste i takimi faktycznie są jeśli tworzy się odpowiednią atmosferę i kulturę zespołu.

 

Problem tworzenia atmosfery wyścigu szczurów

W wielu miejscach pracy ustala się atmosferę wyścigu szczurów. Polega on na próbie wyciskania z ludzi jak najwyższej krótkotrwałej efektywności, kosztem szybkiego wypalenia i ustanowienia kultury rywalizacji. Najczęściej takie firmy wybierają dużą pulę osób, z których następuje szybka selekcja. Pozostają Ci o najbardziej przystosowanej do współzawodnictwa psychice, po czym pracują w takiej atmosferze przez pewien czas, z każdym kolejnym miesiącem coraz bardziej się wypalając, aż do granic swoich możliwości.

Współzawodnictwo tworzy się na różne sposoby. Przez groźbę zwolnień, przez system wynagrodzeń za działania, które często mogą być nieetyczne. Skutki takiego podejścia są dość drastyczne. Osoby indywidualnie są w stanie wyciągać wysokie wyniki przez krótki czas, lecz projekty wymagające nastawienia do współpracy zamiast rywalizacji nie mają szans się skutecznie rozwijać. Samopoczucie, a co za tym idzie zadowolenie z pracy jest bardzo niskie.

Tworząc kulturę naszego zespołu postanowiliśmy postawić na zupełnie inne podejście. Na promowanie kooperacji i współpracy. Zachowania, które są u nas dobrze przyjmowane przez resztę osób to te, które skupiają się na pomocy i wspólnym osiąganiu odpowiednich rezultatów. Rozumiemy, że firma to złożony system. Jeśli któryś z jego elementów nie działa prawidłowo to cały system zaczyna się psuć, dlatego tak istotna jest współpraca.

Rozmiar frmy

Nasz zespół liczy obecnie około 20 osób. Jest to wielkość, która daje z jednej strony poczucie stabilności firmy, a z drugiej zapewnia, że nie będzie się jedną z setek bezimiennych twarzy przemieszczających się korytarzami korporacji.

Przy tej wielkości, procesy wewnątrz firmy są dopracowane i dające jasność, kto za co odpowiada. Daje to stabilność i poczucie porządku.

Z drugiej strony przy tej ilości osób w firmie nadal wszyscy się znają. Zapewnia to odpowiednią atmosferę w zespole, która sprzyja przyjemnej pracy.

Do tego taka wielkość nadal zapewnia bezpośredni kontakt z osobami, które zarządzają firmą. Tym samym daje to możliwość bycia w centrum wydarzeń. Dowiadywanie się z pierwszej ręki o najważniejszych sprawach z funkcjonowania firmy i przede wszystkim bycie uwzględnionym w kreowaniu jej przyszłości.

 

Stabilność firmy

W 2016. roku w naszym zespole było raptem kilka osób. Dzisiaj jest już nas około dwudziestu. Daje to pewien obraz tempa wzrostu SOVA, a co dodatkowo istotne wzrost jest oparty 100% na naszym własnym kapitale, bez zewnętrznego kredytowania.

Piszemy o tym dlatego, abyś wiedział, że współpraca z nami daje dużą stabilność. Jeśli Ty będziesz ze swojej strony w porządku, oraz z drugiej perspektywy – jeśli Tobie będzie podobała się praca w naszym zespole, to możemy nastawiać się na długoletnią współpracę.

 

Młodzi ludzie i swobodna atmosfera

Nasz zespół składa się z młodych osób. Wynika to z tego, że nie oceniamy ludzi po doświadczeniu, lecz po predyspozycjach i podejściu. Wiedzy i wykonywania konkretnych zadań zawsze da się nauczyć. Natomiast predyspozycje i podejście trudno jest zmienić.

W wyniku takiego podejścia do naszego zespołu trafiają często młode osoby, które dopiero zdobywają doświadczenie, lecz cechują się wcześniej wymienionymi wartościami. Z perspektywy nowych osób w zespole ma to konkretne plusy. Przypominamy raczej grupę znajomych, niż sztywną korporacyjną strukturę.

 

Co dalej?

Przestawiliśmy jakiego profilu kandydaci nas interesują. Opisane zostało również jak wygląda funkcjonowanie naszego zespołu, jakich zadań możesz się spodziewać oraz jak wygląda nasza firma. Teraz przekazujemy pałeczkę Tobie – jeśli uważasz, że jesteś osobą, która może wnieść wartość do takiego zespołu jak przedstawiony w opisie i właśnie taki zespół uważasz za wartościowy to czas na stworzenie Twojej aplikacji.

Jak ją przygotować:

    • Stwórz CV w formacie PDF i zatytułuj je według wzoru: “Imię Nazwisko – Doradca.pdf
    • Dodaj do stopki CV zapis konieczny w związku z RODO (poniżej znajdziesz jego treść)
    • Wyślij je na maila: doradca@sovaa.pl

Wysyłając ten dokument, wyrażam zgodnie z art. 7 ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. tzw. GDPR / RODO* wyraźną i dobrowolną zgodę na przetwarzanie i zbieranie moich danych osobowych przez Crastinum LTD, oraz podmioty współpracujące z Crastinum LTD w celu obsługi moich danych w procesie rekrutacji na stanowisko Doradca Księgowy.

Jednocześnie oświadczam, że moja zgoda spełnia wszystkie warunki o których mowa w art. 7 GDPR, tj. przysługuje mi możliwość jej wycofania w każdym czasie, zapytanie o zgodę zostało mi przedstawione w wyraźnej i zrozumiałej formie oraz poinformowano mnie o warunku możliwości jej rozliczalności. Zostałem również poinformowany o tym, że dane zbierane są przez Crastinum LTD, o celu ich zbierania, dobrowolności podania, prawie wglądu i możliwości ich poprawiania.

Jeśli interesuje Cię zwiększenie Twoich szans to stwórz dodatkowo list motywacyjny. Co możesz w nim zamieścić?

    • Co spowodowało, że zdecydowałeś się zaaplikować właśnie na to ogłoszenie;
    • Dlaczego uważasz, że pasujesz do naszego zespołu (może jakieś przykłady z życia?),
    • Co Ci się szczególnie podoba, a co niekoniecznie.

Zachęcamy do aplikowania. Nie ma z tym żadnego ryzyka, a nadesłana aplikacja może okazać się początkiem ciekawego wyzwania  w naszym zespole. Dlatego jeśli jesteś zdecydowany, skorzystaj z tego, że rekrutacja jest jeszcze otwarta i weź się za stworzenie aplikacji najlepiej już teraz.