Drodzy klienci i czytelnicy,

z uwagi na zagrożenie związane z epidemią koronawirusa, zdecydowaliśmy o tym, by wszyscy nasi pracownicy począwszy od piątku 13.03.2020 pracowali w trybie zdalnym, na odległość.

Równolegle, pragniemy poinformować, że jako firma księgowa działamy bez zmian, wszystkie zobowiązania wobec klientów, jak i odpowiedzi na zapytania osób zainteresowanych naszymi usługami będziemy realizować na bieżąco, bez przeszkód i bez ograniczeń. Wspieramy taki model pracy od zawsze, w tym momencie zdecydowaliśmy jednak o całkowitym zamknięciu biur na kilka najbliższych tygodni.

Wszystkim przedsiębiorcom, których branża pozwala na wykonywanie pracy zdalnej przez jakąkolwiek część pracowników, sugerujemy podobne rozwiązanie.

Jason Fried, współautor książki “Remote: Office Not Required” ogłosił niedawno, że każdemu, kto kupi ww. książkę udzieli zwrotu pieniędzy przy pomocy PayPal – zachęcamy do skorzystania z oferty, ponieważ książka ta stanowi cenne źródło wiedzy, które wielu firmom może ułatwić zmianę modelu pracy.

W razie jakichkolwiek pytań, służymy pomocą. Dla kwestii księgowych, prosimy o kontakt pod adresem: info@sovaaccounting.pl, zaś jeśli ktokolwiek z Państwa potrzebowałby wsparcia przy przejściu na zdalny model pracy, zapraszamy do kontaktu przez facebook. Rozdzielając tematy zapytań, zapewnimy Państwu możliwie najszybszy czas odpowiedzi.

Data ostatniej aktualizacji artykułu: