12 210 08 78 (pon-pt 9-19) info@sovaaccounting.pl

Jeśli prowadzisz spółkę LTD, spotkałeś się pewnie z The Pensions Regulator i tzw. Auto Enrolment. W tym artykule znajdziesz odpowiedzi na pytania dotyczące tego kto powinien pod nie podlegać i jak się z nich wypisać, jeśli Twojej spółki to nie dotyczy.

Kto podlega pod Auto Enrolment?

W skrócie – wszystkie firmy zatrudniające pracowników na podstawie brytyjskiej umowy o pracę.

Jeśli otrzymałeś list od The Pensions Regulator oznacza to, że jesteś pracodawcą. Nie oznacza jednak, że na 100% powinieneś odprowadzać odpowiednie składki do Auto Enrolment.

Auto Enrolment to kolejne ułatwienie ze strony brytyjskiego rządu, mające na celu uproszczenie procesu dokonywania wpłat na konta emerytalne pracowników. Jeśli prowadzisz spółkę LTD, ale nie zatrudniasz w niej pracowników, a jedynie dyrektorów powołanych do pełnienia tej funkcji przez zarząd, powinieneś wypisać swoją spółkę z Auto Enrolment w The Pensions Regulator.

Jak wypisać spółkę z Auto Enrolment w The Pensions Regulator?

Pod tym odnośnikiem znajdziesz stronę The Pensions Regulator, która prowadząc Cię krok po kroku, pomoże wyjaśnić, czy powinieneś odprowadzać składki w ramach Auto Enrolment.

Zdajemy sobie sprawę z tego, że jeśli rozliczenia w brytyjskim systemie i wykonywanie tego typu procedur nie są dla Ciebie codziennością, mogą się one okazać dosyć skomplikowane. Zespół SOVA Accounting ma w tym spore doświadczenie i dla nas to już czysta formalność.

Jeśli potrzebujesz pomocy w weryfikacji tego, czy Twoja firma podlega pod Auto Enrolment lub chciałbyś wypisać się z tego systemu, ale nie wiesz jak to zrobić – napisz do nas. Chętnie pomożemy Ci przejść przez cały ten proces.

Możesz skontaktować się z nami przy pomocy poniższego formularza. W treści wiadomości wspomnij nazwę swojej firmy i opisz pokrótce na czym polega Twoja działalność – ktoś z naszego zespołu skontaktuje się z Tobą tak szybko jak to możliwe!