add_filter( 'wpforms_frontend_missing_assets_error_js_disable', '__return_true');

O SOVA

Czym się zajmujemy?

Jesteśmy firmą consultingowo-rachunkową. Pomagamy przedsiębiorcom w prowadzeniu ich biznesów. Brzmi to bardzo ogólnie i nie daje Ci konkretnego obrazu firmy – nic dziwnego, to tylko krótkie wprowadzenie. Zamiast standardowego nudnego opisu tego czym się dokładnie zajmujemy, damy Ci przykład. Pewne rzeczy zdecydowanie łatwiej poznaje się za pomocą historii. Pochyłą czcionką dorzucimy w niej dodatkowy komentarz odnośnie poszczególnych działów w SOVA tak abyś mógł/mogła poznać funkcjonowanie tego, do którego aplikowanie Cię interesuje.  

 

Historia Tomka

Historia dotyczy mieszkającego w Krakowie Tomka. Jest on młodym mężczyzną, który od lat marzył o założeniu swojego biznesu. Ma już pomysł, wie co jego firma będzie robiła. Przez ostatnie lata odłożył wystarczająco środków na start. Jest więc już gotowy aby podjąć pierwsze kroki.

Chce otworzyć biznes, lecz kompletnie nie ma pojęcia od czego zacząć. Słyszał już wcześniej, że istnieją rożne formy firmy jak działalność gospodarcza, albo spółka z o.o., niestety jednak nie zna ich zalet i wad. Czuje się sparaliżowany potrzebą podjęcia decyzji, przecież zły wybór będzie miał konsekwencje ciągnące się latami. Być może to decyzja, od której zależy powodzenie lub porażka jego biznesu. W takiej sytuacji Tomek nauczony jest w pierwszej kolejności poszukać informacji w internecie.

Dział Marketingu

Tomek dla rozwiązania swojego dylematu odnośnie zakładania firmy wchodzi na Google i szybko dostaje się do jednego z naszych artykułów odnośnie tego jaką formę prawną wybrać dla swojej firmy. Już po pierwszym akapicie stwierdza, że jest to właśnie ten artykuł, którego szukał. Dogłębnie porusza interesujące Tomka zagadnienia i od razu tłumaczy powstające wątpliwości. Po jego przeczytaniu Tomek patrzy na nasze logo i kojarzy, że gdzieś je już widział. Na swojej tablicy Facebooka. Nasze logo oprócz Tomka widzi dziennie tysiące osób, nasi marketingowcy o to odpowiednio dbają. Po skończeniu artykułu Tomek przegląda dalej naszą stronę. Zaczyna rozumieć, w czym nasza firma się specjalizuje – doradzaniu osobom stojącym przed podobnym dylematem jak on, jaką decyzję podjąć.

 

Internet to królestwo działu marketingu SOVA. Nasza marketingowa maszyna zbudowana jest tak, aby być w stanie dotrzeć do ogromnej ilości osób z problemami podobnymi do tego, który posiada Tomek. Poziom jaki osiągnęliśmy w marketingu pozwala stwierdzić, że jesteśmy w tym obszarze najmocniejsi w naszej branży. Precyzyjne reklamy Google Ads, facebook Ads. Rozbudowana obecność w social media. Potężny, wysokiej jakości content marketing, połączony z SEO. Sporo z tych wyrażeń może nic Ci nie mówić – spokojnie, to żargon przeznaczony dla osób żyjących w świecie marketingu. Wróćmy dlatego do dalszej historii Tomka. 

W pewnym momencie Tomek decyduje, że czas pójść o krok dalej i skontaktować się z nami telefonicznie. 

Dział supportu

Tomek zadzwonił na nasz numer. Po drugiej stronie przywitała go miłym głosem osoba z naszego zespołu, której podstawowym zadaniem jest mu pomóc. Poznać jaka jest jego potrzeba i przekierować go do odpowiedniego specjalisty z zespołu SOVA, który będzie znał odpowiedzi na stojący przed nim dylemat. 

Gdy okazuje się, że chodzi mu o rejestrację pierwszej firmy ustalamy z nim konsultacje telefoniczną na następny poniedziałek, na godzinę 15:30. Tomek zapytany jest jeszcze o kilka rzeczy, które umożliwią naszemu konsultantowi właściwe przygotowanie po czym rozmowa się kończy. 

 

Dział supportu odpowiada za pierwszy bezpośredni kontakt klienta z SOVA. Dba o to aby klient dobrze się czuł. Jego najważniejszym celem jest zrozumieć potrzebę klienta i powód, jaki stoi za jego telefonem. Jest to istotne, bo znając jego potrzebę może skierować go w odpowiednie miejsce. Jeśli zadzwoni nasz obecny klient, skontaktowany zostanie odpowiednimi osobami z działu obsługi klienta. W przypadku osoby, która potrzebuje tak jak Tomek fachowej wiedzy, zostanie skierowany na konsultacje z odpowiednim doradcą z SOVA.

Jeszcze w poniedziałek rano kontaktujemy się z Tomkiem potwierdzić konsultacje, tak aby był pewny, że o wyznaczonej godzinie zadzwoni jego telefon. 

Dział Consultingu

Punktualnie o 15:30 telefon Tomka dzwoni. Doradca przedstawia się i zadaje proste pytania. Po każdym słucha uważnie Tomka, aby zrozumieć jego sytuację oraz potrzeby. Analizuje otrzymywane informacje i po tym gdy ma już ich wystarczająco dużo przedstawia Tomkowi jakie stoją przed nim możliwościł. Działalność gospodarcza w Polsce, spółka z o.o. w Polsce, spółka LTD w Wielkiej Brytanii. Tłumaczy mu plusy i minusy każdego rozwiązania z jego perspektywy. Odpowiada na kilka dodatkowych pytań, po czym konsultacja się kończy. Doradca zaznacza, że jest w razie potrzeby dostępny mailowo i chętnie pomoże jeśli będzie taka potrzeba w nadchodzących dniach. Tomek wyposażony w nową wiedzę jest już gotowy podjąć decyzję.

 

W SOVA posiadamy specjalistów, którzy zwani są doradcami. Ich podstawowym zadaniem jest przedstawienie klientom możliwych rozwiązań, tak aby przedsiębiorca mógł podjąć świadomą decyzję w zakresie swojego biznesu. Dział Consultingu w SOVA jest dość wyjątkowy. W większości firm konsultacje mają dążyć do tego, aby sprzedać klientom produkt. Tymczasem w SOVA wzięliśmy inny wyznacznik sukcesu – na ile konsultacja była w stanie pomóc klientowi. 

Utrzymanie takiego nastawienia jest możliwe poprzez odpowiedni dobór osób dołączających do tego działu. Już na etapie rekrutacji sprawdzamy, czy kandydat zgrywa się kulturowo z naszymi ideami. Dodatkowo nastawienie na pomoc klientowi wspierane jest przez zdrowo działający system. W dużej mierze to powoduje tak duży sukces SOVA. Klienci, którzy czują, że na pierwszym miejscu jest ich dobro, zostają z firmą na długie lata i ściągają do niej swoich znajomych.  

Po trzech dniach Tomek kontaktuje się z naszym konsultantem ponownie. Tym razem z informacją, że wybrał brytyjską spółkę LTD. Pyta się co zrobić abyśmy mogli rozpocząć rejestrację spółki w jego imieniu, oraz później zadbali o prowadzenie jej księgowości. Doradca przekaże mu kroki jakie należy podjąć aby rozpocząć rejestrację firmy i przekazuje odpowiednie informacje do naszego działu Customer Service.

 

Dział Customer Service

3 dni później jego spółka jest już gotowa, czyli wpisana do brytyjskiego rejestru spółek Companies House. Nasz zespół księgowy zajmuje się odpowiednimi procesami, które są konieczne do przeprowadzenia na starcie, w tym poinformowaniu brytyjskiego Urzędu Skarbowego – HMRC, o założeniu spółki. 

Tomasz na swojego maila dostaje elegancki przewodnik na start dla właścicieli spółek, a osoba odpowiedzialna za wdrażanie nowych klientów dzwoni do niego pogratulować nowej spółki i wytłumaczyć podstawowe zagadnienia. 

 

Od tej pory dział Customer Service odpowiada za jakościową i profesjonalną obsługę Tomka w kilku obszarach: 
– Prowadzenia księgowości jego spółki.
– Odpowiadania Tomkowi na pytania jakie będą mu się nasuwać. 
– Kontrolowaniu tego jak ma się jego spółka i doradzaniu mu jakie decyzje na płaszczyźnie księgowo-finansowej warto aby podejmował. 

Profesjonalna obsługa, którą dostarcza SOVA to taka, w wyniku której Tomek ma spokojną głowę o to, że księgowość jego spółki jest dobrze prowadzona. Nie potrzebuje się nią przejmować i może skupić się na tym co ważne – czyli rozwijaniu swojego biznesu. 

Jakościowa usługa to taka, w wyniku której Tomek nie tylko ma dobrze prowadzoną księgowość, ale również jest zadowolony ze swojej współpracy z SOVA. Oznacza to, że jego kontakt z naszym zespołem jest zawsze przyjemny. Prośby, które do nas ma, zostają sprawnie zaspokajane. Osoby będące z nim w kontakcie są przyjazne i nastawione na pomoc. 

 

Tomek jest pod wrażeniem tego jaką jakość obsługi prezentujemy mu z naszej strony. Jako, że jego spółka jest gotowa, potrzebuje on założyć konto bankowe. Pyta się czy możemy mu pomóc. 

Dział Asystentów Biura

Pomocą w rejestracji konta bankowego dla spółki Tomka zajmuje się dział asystentów biura. Bada sytuację Tomka, po czym kontaktuje się z nim, prezentując mu odpowiednie rozwiązanie. 

 

W tle funkcjonowania firmy dzieje się mnóstwo rzeczy. Funkcjonuje nasze biuro. Tworzone są nowe usługi. Załatwiane są dla klientów ich nietypowe życzenia. Wszystkimi tego typu sprawami zajmuje się dział asystentów biura. 
Charakteryzuje się tym, że jego obowiązki są bardzo szerokie. Osoby, które do niego należą potrafią odnaleźć się w bardzo wielu różnorodnych zadaniach. Możemy po części nazwać asystentów biura mianem ‘komandosów do zadań specjalnych’. Z drugiej strony oprócz zadań specjalnych, po stronie asystentów biura są również różne zadania cykliczne typu obsługa korespondencji. 

 

Rejestracja konta bankowego Tomka jest w toku, podobnie jak upewnienie się, że oprócz osób z naszego zespołu, o jego spółkę zatroszczy się również nasz system informatyczny. 

Dział IT

Sprawne działanie procesów w firmie gwarantowane jest przez nasze dedykowane oprogramowanie IT. Nad jego rozwojem czuwa nasz dział IT. W momencie gdy potrzebna jest nowa funkcjonalność dla konsultantów czy działu CS, informacja o tym trafia do działu IT. Dodaje on wtedy do kolejki kolejne zadanie odnośnie ulepszania naszego systemu informatycznego. 

 

Tomek jest bardzo zadowolony ze swojej decyzji kontaktu z nami i decyzji o tym, abyśmy pomogli zarejestrować jego firmę i zaopiekować się nią kiedy zostanie już otwarta. W niedługim czasie poleca nas swojemu znajomemu, który podobnie jak on jest przedsiębiorcom. Możemy dzięki temu pomóc kolejnej osobie. 

 

Podsumowanie

Jak widzisz po historii SOVA składa się z kilku działów. Pracują one wspólnie na sukces SOVA. Każdy z nich pełni bardzo ważną funkcję. Bez któregokolwiek z nich, dawanie tak wysokiej jakości obsługi naszym klientom nie byłoby możliwe. 

 

  

 

 

 

 

 

Polityka Prywatności i Plików Cookies Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając z tej strony akceptujesz używanie cookies, zgodnie z Twoimi ustawieniami przeglądarki internetowej.
Zgoda